Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Mustache//
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



WHAT?
Friday 6 July 2012 | 0 comments
Hello world. Lama tak update en? Sumpah malas nak taip. Nanti banyak typo. K, gilaaaa. Now, baru rasa FREEDORM. Lastly, keluar jugak dari Prison gilaaaa tuh. Hmmmmmmmmm :/

SENIORITY tak bawak ke mana. Cuma pangkat dekat sekolah ajehhhhhh laahhh. Why kena gunakan pangkat senior nak marah junior bawah? WHO ARE YOU? Errr. Guysss, aku tahu kau HOTSSSS, tapi perlu ke luaskan lagi HOTSS kau tuh dengan cara GIPANG SENIORITY? Goooday guys. Kau taklahhhh perfect mana. Please, wake up. Sedar diri sikit, cermin diri dulu baru nak pandang aku. Boleh? Aku pun tak perfect. At least aku tak BAJET CUNGGGG macam kau KAKAK. Kakak? Maaf, no title HORMAT, TUNDUK untuk kau dahhhhh. Hancurrr, hilang. All about you. Sorrry * muka tenang.

Kau, ada geng jugakkkk kan? Apa nama nyaaaaa? Entahlahhh. Tak adalah gempak mana. Tak adalah Exco, Badar terselit dalam tuuhh -..- Nak bajet sangat kenapa? Dah cukup keh amal kau nak suruh orang berubah? HAH? Blaaaaaaaaa lah weh. Kau cakap senang. Cuba kau duduk kat tempat aku, kawan" aku. Apa kau rasaaaaa? Weirdoooo -.-t Payah weh. Bukan senang nak berubah sekelip MATA.

Via Shalin -> 16 JUN. 11 malam. Hostel rule, ngaji kan? Biasanyaaaa aku ngaji dekat dorm. Tapi hari tuuhh TAK.Seorang senior gipang datang, time tuh Bintang tengah lepak" dekat bilik komputer, dia suruh pakai tudung labuh, ngaji dekat COURT. Reapet, COURT bukan DORM tautau --' Haihhhhh. Aku memang suka orang suruh aku buat benda yang aku tak pernah buat. Cheeet, kau ada duduk sekali time ngaji kat court tuh? Ada? Takkkk! Kau lagi semak dalam Bp adalah. Kau gilaaa ke apa? Kau fikir aku KULI kau nak dengar cakap kau? Deyyyy, untung aku ada SEKUMAN rasa hormat kau kau. So, aku macam kambing dengar cakap Tuan. Ego, sabar aku ada BATAS eheh :') Ingat. 

Habeh jeh ngaji, kau tengking Bintang pergi blok Fatimah. Bilik prep kau. Duduk ATAS tile yang 'panass' tuh. Yesss, Bintang bukan VVVVIP ken nak duduk atas carpet. Tapi Bintang pun tak mengharap nak duduk atas carpet yang berdebuuuuu tuh. Maaf. Dah tuh, mulalah sorang bukak mulut. Ah, kalau dah sorang bukak mulut, jangankan tikus pun tak semak, tapi dengan cengkerik sekali masukkk. Rimasssss dengan korang melalak. Haduuhhh -..- Stop sampai bab PARENT, kau ungkit CERITA LAMA, memang egooooo aku dah rendah. TEARSSSSS drop. Siapa tak bengang bab FAMILY? Memang sensitif lahhhhh --'

Cotcetcotcet, pukul berapa tah, TAMAT jugak akhirnyaaaaaaaa. YEAHHHHH, *bertepuk tangan aku dalam hati. Lalala~  But, insyaALLAH, Bintang akan cuba kotakan benda yang kitorang dah tulis :') We need time to changed ourself. Okehhh? Tapi kakak" jangan mengharap sangat eh? Hmmmm :/ But, perubahan drastik memang tak boleh. HAHA.

Kasar, terasa? Lalala~ Bye :)






Older Post | Newer Post